poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Od Hrippy - CD Azel'a

Nie zdziwiło mnie pytanie ogiera.

- To prawda. W pobliżu nie ma żadnego stada. To dlatego, że kiedyś było to mieszkanie wielu stad smoków. Wszystkie inne stworzenia prędko stąd uciekły. Wszystkie konie... Ja trafiłam tutaj przypadkiem szukając mojego brata.
- Aha. To ciekawe. Przecież jest tu mnustwo zwierząt.
- Tak, ale konie boją się tu wrócić. Inne leśne zwierzaki powróciły do swoich siedzib, ponieważ ta dolina jest bardzo obfitująa w tereny zielone. - powiedziałam.
- To znaczy?
- No wiesz, lasy, pola. I te inne - uśmiechnęłam się do niego.
- Aha. To fajnie, że się tutaj osiedliłaś. Robi się ciemno. Może masz jakieś miejsce do przenocowania? - spytał.
- Oczywiście. Chodź za mną.
Ruszyliśmy przed siebie, zagłębiając się w las. W końcu przed nami ukazało się wejście do jaskini.
- Pokażę ci kilka jaskiń. Będziesz mógł sobie którąś wybrać.

Jaskinia 1.


Jaskinia 2.


Jaskinia 3.


Jaskinia 4.


Jaskinia 5.


Jaskinia 6.


Jaskinia 7.

- No, to która najbardziej ci się podobała? - zapytałam - Ja jakby co, mieszkam teraz mieszkam w czwartej jaskini. Jest ona przeznaczona głównie dla pegazów, ponieważ nie ma wielu płaskich powierzchni. Tylko wystające i bardzo wysokie skały przeplatane rwącą wodą.

< Azel? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz