środa, 13 sierpnia 2014

Od King Lives'a - CD Hrippy

Zaskoczony popatrzyłem na gryfa... Usłyszałem pisk przy małej norze.
- Zaczekaj- powiedziałem i podszedłem do nory. Zobaczyłem małego niebieskiego kotka z skrzydłami. Przestraszony kot zaczął mówić dosyć nie wyraźnie.
Wskoczył na mnie i otulił się moją grzywą.
- Mama?- zapytał.. Kotek był mały i słodki i nie miał domu i opieki.
- Nie. Co się stało z twoją rodziną?- zapytałem.
- Porzuciła mnie- powiedział smutno i zaczął płakać.
- Spokojnie. Zaopiekuję się tobą. Będę cię uczyć..- powiedziałem zdejmując kotka z grzbietu.
Kocur się uśmiechnął..
- Nazwę cię Akimistu, Aki- odparłem.
- Tak!- powiedział zadowolony Aki i poszedł ze mną do Hrippy.
- To Akimistu czyli Aki- powiedziałem, a Aki wskoczył na grzbiet Hrippy i z ciekawością patrzył na gryfa. 
Chyba chcąc ją upolować...


<Hrippa?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz